| Autors |
Ziņa |
deja
|
# Nosūtīts: 9 Jūl 2002 14:52
Atbildēt
Labdien! Veelos daliities savaas paardomaas par jautaajumu, vai jaunieshi, kuri ir devushies uz Riigu (vai kaadu citu pilseetu Latvijaa vai aarvalstiis), ir izgliitojushies un ieguvushi darba pieredzi, tiek gaidiiti atpakalj savaa dzimtajaa Reezeknee. Diemzheel man ir radies priekshstats, ka Reezeknee taadi cilveeki netiek gaidiiti. Shajaa lapaa nereti paraadaas Reezeknes saliidzinaajums ar Ventspili. Ventspils attiistiibaa liela noziime ir arii jaunajiem speciaalistiem, kuri tieshaam tiek gaidiiti ne tikai uznjeemeejdarbiibaa, bet arii pashvaldiibas struktuuraas. Vai jums ir informaacija par atklaatiem amatu konkursiem Reezeknes pashvaldiibaa? Vai Reezeknes pashvaldiibaa notiek darbinieku noveerteeshana, piemeeram, peec izgliitiibas kriteerija? Veelos redzeet Reezekni attiistiitu un apzinos savas speejas to veicinaat, tachu no atgrieshanaas attur pashvaldiibas neieintereseetaa attieksme. Varbuut kaadam ir pozitiiva pieredze shajaa jautaajumaa?
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 9 Jūl 2002 15:08
Atbildēt
deja
Jums ir pilnigi praktisks viedoklis. Rezeknee neviens netaisas atgriezties, jo tur nevienu negaida. Es pat shaubos, ka tur vispar pamana, ka cilveki aizbrauc. Tikai statistika liecina par to, ka salidzinot ar 90.gadu sakumu, no Rezeknes jau aizbrauca gandriz 1/4 iedzivotaju... Cilveki, kas dzivo Riigaa, neveletos atrgiezties dzivot Rezeknee ne tikai tapec, ka tur vispar nav kur stradat, nav attistibas, nav uznemumu. Domaju, svarigakais faktors ir tas, ka pa to laiku, kamer Rezeknee apstajaas dzive, sabiedriba kopuma un dazhi cilveki individuali degradejas lidz tadam limenim, ka starp to un Rigu izveidojas milziga bedre - jebkuraas sferaas... Ar Latgali gruti kartot lietas, jo visi gudrinieki tur vienmer zina, ko darit, un dara to nepareizi; gruti kontaktet, jo neviens nezina, par ko tieshi iet runa, bet visi maj ar galvam; gruti atrast informaciju, jo mazajaa sabiedribaa cilveki to iemacijushies veikli noslept. Un ta talak..
|
deja
|
# Nosūtīts: 9 Jūl 2002 15:37
Atbildēt
Es piekriitu Juusu uzskatiem par degradeeshanos, tachu tieshi taadeelj (lai cik tas arii neliktos paradoksaali) ne visai taalaa naakotnee veelos atgriezties Reezeknee, lai piliktu arii savas puules situaacijas uzlaboshanaa. Tikai par kaadu izaugsmi mees varam sapnjot, ja jaunas idejas Reezeknee netiek pienjemtas? Spilgts piemeers ir shajaa lapaa biezhi kjengaatais laikraksts "RV" - "jaunie praati" ir kljuvushi par preciizu "vecaas autoritaates" kopiju. Demokraatiskas domu apmainjas un atklaatas diskusijas Reezeknee diemzheel nav, tikai pamaaciibas un zheeloshanaas no visaam puseem.
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 9 Jūl 2002 15:50
Atbildēt
Nu ko... ja gribat atgriezties, tad veiksmi! Par RV vispar nerunasin, jo tas nav nekads laikraksts, bet no PSRS laikiem palikushais loceklis.
|
Flocker
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 10 Jūl 2002 17:38 - Laboja Flocker
Atbildēt
deja
ne visai taalaa naakotnee veelos atgriezties Reezeknee, lai piliktu arii savas puules situaacijas uzlaboshanaa.
Gribeetos noveeleet veiksmi... bet man shkjiet, ka tada ciiniishanaas ar veejdzirnavaam vien sanaaks, par nozheelu.
jaunas idejas Reezeknee netiek pienjemtas
Diemzheel jauno ideju pienjemshana (pashvaldiibas liimenii) ir atkariga no taam pashaam "vecajaam autoritaateem", kuras, protams, apzinaas to, ka shiis jaunaas idejas ja ne atklaas vinju aprobezhotiibu attieciigajaas sfeeraas, tad noteikti sagaadaas papildus darbu, un taa jau buus probleema....
Demokraatiskas domu apmainjas un atklaatas diskusijas Reezeknee diemzheel nav, tikai pamaaciibas un zheeloshanaas no visaam puseem.
Jaa gan... bet vai ir KAM apmainiities ar shiim domaam? Man skjiet, ka visi, kas daudz maz svaigi domaaja, ir vai nu aizceljojusi no Reezeknes prom, vai arii meegjinaajushi, meegjinaajushi taas savas domas un idejas ieviest, aplauzushies, un tagad atmetushi uz to visu ar roku. Diemzheel.
Reezeknes www viesu graamataa kaads apmekleetaajs savulaik bija ierakstiijis, ka Reezekne mirst. Agraak es taa nedomaaju, bet tagad, peec divu gadu dziivoshanas Riigaa, aizvien vairaak saak shkjist, ka tieshi taa tas arii ir. Reezekne ir kljuvusi par kaut ko liidziigu Igaunijai, kaada taa ir prieksh Somiem un Zviedriem. Uz Reezekni cilveeki brauc "atpuusties" - dzert. Alkohols, saliidzinot ar Riigu, tur ir leets. Un vai ir veel ko tur dariit?
|
bono
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 11 Jūl 2002 10:29
Atbildēt
WebAdmin
Ar Latgali gruti kartot lietas, jo visi gudrinieki tur vienmer zina, ko darit, un dara to nepareizi; gruti kontaktet, jo neviens nezina, par ko tieshi iet runa, bet visi maj ar galvam; gruti atrast informaciju, jo mazajaa sabiedribaa cilveki to iemacijushies veikli noslept. Un ta talak..
Piekrītu, tikai manuprāt tas notiek tāpēc, ka kopumā lielākā sabiedrības daļa ir bez idejām, bez pozitīvas motivācijas. Tādēļ arī varas vīri var atļauties strādāt viduvēji, ne uz ko konkrēti netiecoties. Tā kā nav reālu mērķu un ideju - nav arī darbības. Pie 6 milj. budžeta Rēzeknē noteikti būtu kas paveicams vairāk.
Nemaz nerunājot par "lieliem darbiem", diemžēl arī "mazie" ne pārāk veicas. Pēc manā rīcībā esošas info - tūdaļ būs gads kā dome veido SAVU WWW resursu, nu ko - kas lēni nāk, tas labi nāk (ja reiz vispār atnāk).
Flocker
Ko nozīmē "moderators"?
|
Flocker
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 11 Jūl 2002 11:09
Atbildēt
bono
Ko nozīmē "moderators"?
Kaut kas liidziigs administratoram... :)
|
Stranger
|
# Nosūtīts: 11 Jūl 2002 19:43
Atbildēt
Deja - pilnīgi piekrītu visiem iepriekšējiem izteicieniem par degradēto tautas daļu, kas ar visiem spēkiem raus šo Latvijas daļu bezdibenī! Es nezinu kādā jomā Tu vēlies šeit strādāt ( un nedod dievs tev to te darīt ). Pils spēka un apņēmības cilvēks, šeit nepārtraukti tiek bremzēts ar zemo darba līmeni un zemajām prasībām pret darba kvalitāti un izpildes ātrumu! Cilvēks ir atkarīgs no apkārtējās vides, te nevar sasniegt pienācīgu darba līmeni, jo nav pamata nav motivācijas nav idejas...visapkārt nepārtraukta vilšanās! Ja gribi normāli šeit dzīvot un strādāt tad jāizveido sev akārt domubiedru un līdzgājēju pulks, kas nebūs zemākā līmenī...
Jā, varbūt šeit arī gaida speciālistus ar labām zināšanām, taču maksāt viņiem šeit nav spējīgi, vai arī vienkārši neapjēdz cik labs darbs var maksāt!
Lai veicas, ja atgriezīsies, bet domāju ilgi pretoties šim absurdam Tu nevarēsi...
Kas attiecas uz mani... esmu piesmēlies pietiekoši daudz negatīvu emociju no šīs manas dzimtās pilsētas, esmu atēdieš šo sabiedrību, tādēļ vēlos izsmelt šejienes iespējas un iet tālāk...
|
Stranger
|
# Nosūtīts: 11 Jūl 2002 19:46
Atbildēt
P.S. esmu noguris cīnīties ar šīm vējdzirnavām...Tas nav tā vērts! lielākā cilvēku daļa nespēj novērtēt labi padarītu darbu, toties par sevi ir diezgan augstās domās...
|
deja
|
# Nosūtīts: 12 Jūl 2002 14:33
Atbildēt
Laikam jau no manas puses tas nebija praatiigi - cereet, ka nav tik slikti, kaa man pashai liekas. Jaa, visam sheit rakstiitajam ir jaapiekriit, tikai, ziniet, tas viss smeldz... Vai nesmeldz tiem, kuri sho postu uztur? Laikam jau vinji (taapat kaa lielaakaa dalja Reezeknieshu) uztraucas tikai par savaam ikdienas ruupeem, nevis par pilseetas un lielaa meeraa arii visa apkaarteejaa regjiona naakotni.
|
Flocker
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 12 Jūl 2002 16:00
Atbildēt
deja
Khm... Vai nesmeldz tiem, kuri sho postu uztur? Laikam jau vinji (taapat kaa lielaakaa dalja Reezeknieshu) uztraucas tikai par savaam ikdienas ruupeem, nevis par pilseetas un lielaa meeraa arii visa apkaarteejaa regjiona naakotni.
Protams, ka smeldz... Visa shii padariishana ar Reezekni Internetaa tika savaa laikaa uzsaakta ar ljoti lielu dedziibu un entuziasmu. Un tie cilveeki, kuri pie shii projekta straadaaja, tieshaam ielika dveeseli tajaa. Bet ar laiku, diemzheel, nonaaca pie apzinjas, ka iisteniibaa nevienam, iznjemot vinjus pashus, tas taa pa iistam nemaz nav vajadzigs... Varbuut tikai dazhiem, taadiem kaa cilveeki, kuri vispaar sheit kaut ko raksta...
Par pilseetas un regiona naakotni var uztraukties ilgi un dikti... bet jaaeed ir un dziivot arii normaali gribaas.
|
elle
|
# Nosūtīts: 22 Jūl 2002 11:18
Atbildēt
Ierosinu pārņemt RV, gāzt visus, kam pāri 50 un izveidot to par vienu kārtīgu laikrakstu!
|
VIA
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 10:40
Atbildēt
elle
Tava revolucionāres degsme nav peļama! Bet par RV runājot... pirms pāris gadiem Rēzeknē bija vēl viens alternatīvs laikraksts Ef-Ei Avīze, bet konkurenci neizturēja, laikam nespēja sevi pabarot.
Ar cieņu,
Viņa
|
elle
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 10:44
Atbildēt
VIA
Sveika! Beidzot var parunāties arī ar kādu no šīs frontes puses.
Godīgi sakot, par Ef-Ei daudz neko nevaru komentēt, jo neesmu bijusi pastāvīgā lasītāja. Bet RV varētu kaut ko pamainīt, lai gan - ja cilvēkiem patīk un šie lasa, ausis kustinādami, tad kāpēc velti pūlēties?
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 10:53
Atbildēt
Par aviizeem te gan nav daudz ko runaat - par Efeju varu pateikt to, ka taa beidza pastaveshanu kolektiva nesaskanjas deelj, potenciaals tur bija, bet par RV tikai to, ka shii aviize pastaaves, kamer pilsetaa dzivos cilveki. Jebkurai pilsetai, paskatieties, ir sava avize, un praktiski taa (iznemot, droshi vien, Riigu) ir taada pati limenja kaa RV. Vienkarshi, pirmkart, tadai avizei ir oficiali - informativs limenis (kad atslegs udeni, kad izveles jauno domi), savaa meraa vinji censhaas arii apskatit citus notikumus. Protams, tehniskais un noformejuma limenis, pat vietaam satura limenis avizei ir ljoti zems. Bet taa ir pavisam cita lieta. Noteiktajam kontingentam tas limenis der, kadam, piemeram, parsvara jauniem cilvekiem, tas neder. Bet pret shim lietam jaturas filozofiski, piemeram, kaa es to daru ;) Kad gadaas aizbraukt uz Rezekni, es nevaru teikt, ka bez intereses lasu RV. Protams, tas aiznem tikai 3-4 minutes, un lasu es parsvaraa tikai nodalju "RV klausas" ;), lai pasmietos, nu vel kaut ko, ko acis atradis, ne vairaak... bet man nav aiz duushas tas, ka - vah-vah, viss ir ljoti slikti, viss ir steidzigi jamaina (kaut gan taa ari ir). Man nav shis velmes, es negribu neko mainit, iipashi RV stilaa, un lamaaties vinju pusee.
|
elle
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 11:39
Atbildēt
WebAdmin
Tas, ka tu lasi galvenokārt RV Klausās pierāda to, ka RV ir tenku avīzīte. Sorry...
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 11:52
Atbildēt
elle
Bez shaubaam :)
|
ķīķģ
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 17:45
Atbildēt
Bet bez RV ir veel arii Panorama Rezekne un Vieteejaa nedeeljas aviize.... Taa ka Juus pashi aprobezhojaties ar RV....
|
elle
|
# Nosūtīts: 30 Jūl 2002 17:49
Atbildēt
ķīķģ
Par Panorama Rezekne neko labu nevaru teikt, bet Vietējo gan varētu paslavēt. Ta kā mans ieteikums tiem, kuri grib kaut ko lasīt, izvēlēties Vietējo, kas ir visprofesionālākā minēto vidū.
|
VIA
|
# Nosūtīts: 31 Jūl 2002 12:02
Atbildēt
Atgriezties Rēzeknē? Tie, kas ir "aizgriezušies" no Rēzeknes droši vien būs pamanījuši, ka Rīgā ir krietni lētāka pārtika (marketos), jebkuru preu sortiments vispār nav apspriežams - tātad man kā patērētājam Rīgā dzīvot būtu krietni izdevīgāk.
Kultūra. Ir vērts apspriest? Teātri , izstādes, opera... Visa veida laika nosišanas iespējas Rīgā ir neirobežotā daudzumā - kino, krogi, ect.
Izglītība - spēj tik maksāt un sertifikātus var kaudzēm stiept uz māju un līmēt uz sienas tapešu vietā.
Kas vēl. Kafejnīcas, restorāni, nu vismaz normāla ēdinātava, kur papusdienot. Daudz te tādu Rēzeknē?
Algas. Ziniet kā tiek indeksēts dabinieks Rēzeknē attiecībā pret tādu pašu darbinieku Rīgā?
Secinājums.
Kas notur Rēzeknē jauniešus? Otrā svaru kausā tiek likts vai nu mistisks patriotisms (kas atsver visu augšminēto), vai konservatīvisms (nu negribas neko mainīt, domāt un kasties uz priekšu - ir labi, kā ir, un arī draugi tepat, vai ģimene). Nu labi, vēl ir pašapliecināšanās - attiecībā pret vidusmēra cilvi, šeit ir vienkāršāk "izcelties".
Vai ir vēl kāds aspekts?
Ar cieņu
Viņa
|