| Autors |
Ziņa |
Stranger
|
# Nosūtīts: 3 Mai 2002 01:15
Atbildēt
Cau visiem, esmu atpakaļ!
Viņa - labprāt kādreiz Tev piedāvātu iem vārdiem ari mūziku, tad jau sarunāsim!
Tommy - atlāsē nebiju, dzirdēju pēc nostāstiem! Toties biju The Slade, kas pārspēja visas manas cerības, tas bija vienkāri fantastiski! Lieliski!Īsts Glam roks! Nu labi par to varētu runāt dikti daudz, es vienkāri aizbraucu no Daugavpils ar ļoti labiem iespaidiem! Redzēju arī Peec lietus dalībniekus - Bundzinieks,tausts,bass un vēl kāds... kā patika?
Rockpanorāma - diemēl - bēdīgi, nekomentēu, bet nebija labi, kaut gan spēlējot sveos gabalus skanēja daudz labāk - tas ari vairāk atbilda im pasākumam. Olivjē - tieām laba spēle, labs neredzēts bundzinieks - kas viņ ir? One Day - neatķīrās no pagājuā gada ne ar ko seviķu. Spēle vēl būtu laba, taču teksti... Taizels - bardaks! Expromt - nedaudz labāk nekā iepriek, taču viņus vienmēr uztvers kā "stjuardesas" tipa mūziķus. Par pērējiem .... nu ko, nu ko,nu ko,nu ko nu vairs...
bēdīgi... Strangers
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 3 Mai 2002 10:07
Atbildēt
Stranger
Jā, piekrītu Tev gan par Slade, gan par mūsu spēli Rokpanorāmā. Drausmīga skaņa un arī paši nejutāmies diezko komfortabli...
Olivjē bundzinieks ir Vadims. Viņš ir no Ludzas. Mācās spēlēt pie Andra Boļševiča no Expromt. Labs skolotājs - labs skolnieks...Taizels paties vairāk bardakojās, nekā spēlēja, kaut gan domāju, ka viņu emocijas un sajūtas uz skatuves bija līdzīgi mūsējām - slikta organizācija un drausmīga skaņa, par bungu komplektu nemaz nerunājot. Tādu komplektu pat Zasulauka k/n vairs neatradīsi...
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 6 Mai 2002 08:50
Atbildēt
Labrītiņ visiem!
Kur tagad PEEC LIETUS uzstāsies?
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 6 Mai 2002 15:44
Atbildēt
VIŅA
Labdien!
Baidos, ka dzīvos koncertus būs jāpagaida. Pārāk daudz neveiksmju mūs piemeklēja pēdējā laikā.Varbūt laiks kaut ko mainīt...Domāju, ka pašlaik nekas nenotiks, ja nu vienīgi ierakstīsim kādu jaunu dziesmu...
Cerēsim, ka pauze neievilksies...
|
Stranger
|
# Nosūtīts: 6 Mai 2002 21:48
Atbildēt
Tommy, varbut laiks kaut ko radikāli mainīt! Negribu neko ieteikt, bet varbūt laiks kaut ko radikāli mainīt, varbūt ar stilu, vai ar sastāvu! Jūsos jauams kaut kāds rados apsīkums, nekādu jaunu vēsmu, izskatās ka jums paiem vairs nepatīk tas ko darāt!
Neveiksmes tas ir tikai sevis mierināana, vajaga spēlēt pirmkārt savam priekam ( naivi skan? ) un tad pārējiem!
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 09:13
Atbildēt
Tommy
Ei, kas tad tās par bēru runām! Jūsu gadījumā neveiksmēm vajadzētu dot rūdījumu, nevis sēt aubas par savu varēanu!!! Ja jūs spējat ar savu uzstāanos radīt prieku un saviļņojumu, tad taču viss kārtībā, vai ne? Un tā turēt! Nepatīkamo vajag saburzīt un aizmest, nevis kā nejauku asti vilkt līdzi - tas nudien tikai traucē, jebkurā dzīves situācijā.
Kā ar pakritiku? Jāklausās sirdsbalsī - viņa nemelo! Ja kaut kas nav o.k., to var sajust un vērst par labu. Es runāju par detaļām , nevis grupu kopumā. Nevis "radikāli mainīt".
Manuprāt jums ir vairāk "jāiet tautās" - jārāda sevi, jāpieradina pie sevis, utt. Jūs esat jauna grupa, piedodiet, bet mazpazīstama. Ko stāsta pieredze? Kā jūs uztver svea publika pirmajā reizē? Varu derēt, ka sākumā vienkāri blen, vēlāk sāk piesist kāju un ūpoties gurnos, un beigās atraisās, lec un priecājas! Lūdzu, labojiet mani, ja tā nav!
Visbeidzot secinājums - uzstājieties visur, kur vien iespējams, jo bieāk, jo labāk - krogos, alus dārzos, festos, galu galā pai sarīkojiet koncertu, var arī pieaicināt kādu sev līdzīgu jau popularitāti iekarojuu grupu un koncertēt kopā! Uzstāanās ir vislabākie mēģinājumi! Un ja jūs vēl varētu vairāk ierakstīties studijās!! Un tikt radiostacijās - tad tā lieta ietu. Arī savam priekam kas tiktu.
Ko jūs par to domājat?
Ar cieņu,
Viņa
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 09:22
Atbildēt
Stranger
Labdien!
Varbūt Tev ir taisnība.
Bet ko tad radikāli mainīt, ja visi džeki ir strādātgriboši un varoši. Vai sākt spēlēt nu metal?
Interesanti gan izklausītos...
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 09:55
Atbildēt
Stranger
Par radikālo mainīanos...
Iedomājies, kā konkurentiem acis spīdēs, ja PEEC LIETUS būs radikāli pamainījui sastāvu. Vai Tev neķiet ka obrīd viņi katrs ir savā vietā?Tommy
Delfi portālā ir ziņa par Sinepēm un Medu. Es personiski neesmu īpai augstās domās par o pasākumu, bet arī tā ir vēl viena iespēja...
Cieņā ,
Viņa
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 10:07
Atbildēt
VIŅA
Liels paldies Tev par informāciju! Sinepes un Medus mēs jau spēlējām pagājušogad. Negatavojāmies, jo uzzinājām par piedalīšanos pl.2.00 naktī, kad festiņa jābūt bija 10.00. Tur ir liela atlase, kādi 8 sastāvi uz 1 vietu. Mēs nomainījām grupu, kura nevarēja atbraukt, šķiet FINE ANIMALS, un no rīta braucām spēlēt. Nospēlējām ne visai, bet bijām starp 3 pretendentiem uz labāko gitāristu, labāko aranžejumu, labāko hītu...galarezultātā saņēmām alternatīvās žurijas- Muraveja balvu.
Domāju, ka šogad mūs vairs neuzaicinās, jo viņus vairāk interesē jauni sastāvi.
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 10:35
Atbildēt
VIŅA
Kaut kā izlaidu Tavu iepriekšējo komentu! Laba lieta iet tautās, bet ja ar katru koncertu sajūta paliek arvien vairāk tāda, ka Tu nevienam neesi vajadzīgs, ne žurijām, ne faniem(ja neskaita 5 meitenes, kas uzticīgi fanoja festvāla parkā). Tas ir kā apburts loks. Arvien vairāk pūles tanī ieguldi, bet rezultāts tā pati 0. Ieraksts studijā ir dārgs prieks. Pacik esam nolēmuši vairs neizmantot citas studijas, izņemot Ginta Solas SSS parādījās jauna problēma-studija jāgaida 2-3 mēnešus, aizņemta.
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 11:25
Atbildēt
Tommy
Nu nevajag tā noskumt! Piedalieties 10 tādās rokpanorāmās un tad velciet bilanci.
Kāpēc gan jūs sestdienās nevarētu spēlēt alus dārzā, vai vecajā labajā Klondaikā? Tas , kur jums tās lietas kūrē , menedē un organizē ir daudz kur gājis ar piedāvājumiem? Vispār jau, ja kaut ko ļoti vēlas sasniegt - varbūt vajag pārkāpt pāri liekai lepnībai un ja izliek ārā pa durvīm, ierāpties atpakaļ pa logu iekā (nu tas jau ir galēji, galēji). Būtībā es centos pateikt, ka vajadzīga neatlaidība! Pareklāma.
Nu piemērs - Dzelzs Vilks, mūzika viņiem ir laba - instrumentālais izpildījums skan fori, bet tas vokāls... Sākumā vispār mati slējās stāvus no tās ķībās dziedāanas - es saprotu - ar to viņi ir īpai un tas tāds stils dziedāt ar piebraucieniem. Un lūk, viņi skan visur! Un es jau pieradu pie tā jokainā dziedājuma, vairs neausminos. Caur to bieo skanēanu viņiem ir atpazīstamība, līdz ar to ar viņiem jau vairāk rēķinās kā ūrija, tā klausītājs.
Par studiju. Jā, ļoti laba studija, bet, ja tas gaidīanas process ir traucēklis - vajag iet kaut kur vēl! Labu studiju taču ir vesels lērums! Dārgi jau ir - bet tās , savā ziņā ir investīcijas nākotnē, vai ne?
Zini, Tommy, tagad ir pavasaris - visa skaistā vasara priekā ar daudzajām iespējām! Un tagad ir sējas laiks, vajag rosīties , lai pēc gadiem, vai ātrāk būtu ko pļaut!
Neatlaidīgi,
Viņa
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 12:20
Atbildēt
VIŅA
Tu nu gan esi optimiste!
Es pat nedaudz mainīju savu skatījumu uzšo bēdīgo problēmu. Turs jau tas joks, ka piedāvājāmies daudz, tikai rezultātu pamaz.
Klondaika pati visu organizē un mūs pagaidām neaicina.
Tu ieminējies par konkurentiem. Kuras grupas Tu uzskati par mūsu konkurentiem?
Ar cieņu,
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 13:15
Atbildēt
Tommy
Pēdējais gan Tev ir trāpījies provokatīvs jautājums.... Zini, es paturēu tiesības uz to neatbildēt.. piedosi, ja? Jāpiezīmē, ka nav jau Rēzekne glui tāda nemuzikāla, mūzikas koleda vien katru gadu ģenerē n-tos mūzikas sapratējus. Gan jau arī vēl jauni radīsies, kuri kopā labi sadziedāsies un saspēlēsies - laiks uz vietas nestāv..
Tāpēc - aizstāviet savas krāsas, un ai, ai slēpiet nost balto karogu :-)
Dievs vien zin, kāpēc man tā iekņudējās jūs uzmundrināt.., laikam jau tomēr patīk man tā PEEC LIETUS. Tikai nepalieciet iedomīgi :-)))
Cieņā,
Viņa
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 14:58
Atbildēt
VIŅA
Mūzikas koledža, man liekas, stāv pēdējā vietā vietējo grupu kadru kaldināšanā. Varbūt tas priekš skolotiem mūziķiem tāds pašlepnuma jautājums - nespēlēt bendos?
Noteikti gaidu arvien jaunu grupu un mūziķu parādīšanos šajā "ielāpu" pilsētā...
Baltā karoga nav, ir neziņa...bet paldies par uzmundrinājumu.
Iedomīgi neesam, vai tad iedomīgie rakstītu tik skumjas rindas - tiem tak vienmēr viss labākajā kārtībā.
Ar cieņu,
Tommy
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 16:53
Atbildēt
Tommy
Nesapratu.., tā neziņa ir vēl joprojām? Un es tā nopūlējos! Nu labs i' , vēl viens uzmundrinājums - atcerieties Siena ķūņa sajūtas! Vai tad gandarījuma nebij? Manuprāt tas bija vienreizējs lēciens - piedalīties raidījumā, kur visas atzītākās un populārākās grupas piedalās. Tas ir tāds inteliģents, patīkams raidījums, tur nekad nav nekā kičīga, pārmākslota un banāla. Un jūs tur bijāt!
Ja jau tās pagātnes sajūtas ir vajadzīgas - barojaties/uzlādējaties no ī!! Gan jau ka daudz laba ir bijis.
Un nobeigu ar īsnedēļas savu pirmo jautājumu - kur tagad PEEC LIETUS uzstāsies?
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 17:10
Atbildēt
VIŅA
Jā, pagātnē ir daudz labu atmiņu. Diemžēl Siena Šķūnis neatnesa gaidītos rezultātus.
Koncerti pagaidām nav ieplānoti, ņemam taimautu...
Ar cieņu,
Tommy
|
Stranger
|
# Nosūtīts: 7 Mai 2002 21:05
Atbildēt
Nu jau sarakstījāt!
Viņa - cik es zinu o grupu, tādus ieteikumus kā Tu dod palaik, Peec lietus saņēma gadu, divus atpakaļ, un es domāju viņi arī centās to visu īstenot dzīvē, jo koncertu nebija jau nemaz tik maz, vienkāri ne ajā pilsētā. Nezinu ar ko Tu nodarbojies, bet vai Tu gribētu biei piedāvāt savu darbu, stāstīt par to ar aizrautību cilvēkiem, kam tas ir pie pakaļas, tiei tādēļ spēlēt alus dārzā tīņiem ar aizlietām acīm un smadzenēm, kam coolīgākais teiciens ir kačā, kačā...un augstākā mode treņiņbikses ar dinsu jaku, kam mūzikas vēsture sākas ar deviņdesmitajiem gadiem, seviķi aizraujoa neliekas! Protams arī es piekrītu, ka jāspēlē pēc iespējas bieāk, bet pacieņai ari jābūt
Tommy - Nu metal nezinu, bet kapēc ne, tikai labākajā tā izpausmē. Labāk jau Old metal, bet vai jūs to spējat? Es nezinu, vai vajag tik krasas pārmaiņas, bet nebūtu slikti dzirdēt kaut ko aāku, trakāku....Man patīk tie citu grupu gabali, ko spēlējat, arī publika uz tiem savādāk reaģē, ja kaut ko tādu taisītu jūs pai...
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 8 Mai 2002 08:44
Atbildēt
Stranger
Sveiks! Domāju, ka old metal nebūtu nekāda problēma-agrāk tādu mūziku esam spēlējuši. Protams citā sastāvā, bet domāju, ka šis arī tiktu galā ar šo uzdevumu. Vēl kā. Bet cik tas ir aktuāli tagad???
Tās emocijas par koncertiem Tu aprakstīji baigi precīzi. Protams hiperbolizēji, bet kaut kas līdzīgs ir...Veiksmi
|
VIŅA
|
# Nosūtīts: 8 Mai 2002 09:40
Atbildēt
Stranger
Jā, klausies, par to pilsētu es Tev piekrītu, ka koncertēja ne tajā. Lai cik arī būtu mīļa tā Rēzekne, lielākā daļa publikas mums tāda sveāda. Pateicoties vietējām radiostacijām, iestādēs , veikalos, arī autobusos un pagalmos skan austrumu kaimiņu un cita pliekana popmūzika, un īs kultivācijas augļi skaidri redzami pārāk daudzu jaunu un netikjaunu līdzcilvēku pierēs. Tas nomāc. Reizēm pat ļoti.
Biei Vidzemes vai Kurzemes pilsētās jūtos daudz labāk kā eit kādā pasākumā.
Bet nu varbūt viss nav tik bezcerīgi. Ir arī pie mums lērums jauku un krietnu cilvēku ar stabilām vērtībām. Pai taču izvēlamies, kurus saukt par savējiem :-) Nu lūk, un tādus līdzīgi domājoos varētu vienkopus pulcināt tiei LABA MŪZIKA. ēl, ka pie mums nav tāda feina kroga, kā piem. "Četri balti krekli" vai tml. ar skatuvi un dzīvo mūziku (kur mēs klausītos PEEC LIETUS) un normāla izmēra telpām. Un kāpēc ne alus dārzs? Tur nestaigā tikai pielieti tīņi, tur pat brauc atpūsties arī tūristi no citām pilsētām. Nu uztaisīt vienu gaiu vietu! Varbūt pielietie tīņi aizlasīsies prom, vai , vēl labāk, pai līdzi mainīsies. Varbūt vēl ir kādi citi varianti? Vajag tukot, kaut ko darīt - 2002.gada vasara mums viena!
Zini ir baigi vienkāri atmest visam ar roku un gausties par sūro likteni "neviens mani nesaprot, neviens mani nemīl". Bet tā nav izeja, vai ne?
Nu gan daudz sapļāpāju, varbūt vēlāk pārlasot paai smiekli nāks..
Cieņā,
Viņa
|
Tommy
|
# Nosūtīts: 9 Mai 2002 09:17
Atbildēt
VIŅA
Sveiki!
Man liekas, ka koncerti alus dārzā(starp citu, par kuru alus dārzu iet runa?)nebūtu tik efektīvi. Arī pašizmaksa tādiem končiem nav mazā, jo vajadzīga jaudīga aparatūra. Vai kāds gribēs uzņemties tādu nastu? Krogu saimniekiem vieglāk uzgriezt kādu rādžiņu vai uzaicināt maksimums divus haltūristus ar "durilkām", kas paņem sviestmaizes maksu par saviem pakalpojumiem. Kāda jēga viņiem ieguldīt labos pasākumos piķi, ja apmeklētāju būs tikpat daudz cik uz tiem haltūristiem? Paskaties, kas notiek "Rēvī", kad atbrauc labas grupas: IGO - 50 cilvēki, OPUS PRO - 50 cilvēki, LIEPĀJAS BRĀĻI nedaudz vairāk. Paši mākslinieki nesaprot- vai mēs esam atēdušies vai kā?
Tāda lūk atbilde sanāca...
Ar cieņu,
Tommy
|