| Autors |
Ziņa |
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 10 Okt 2002 18:19 - Laboja Tommy
Atbildēt
VISIEM INTERESENTIEM
Neaizmirstiet - 12.10.2002 24.00 PEEC LIETUS spēlē Rīgā "Kabatā".Pieteikšanās - T.9266238
|
VINJA
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 11 Okt 2002 11:02
Atbildēt
Lai jums izdodas, vechi, labi nospeeleet!! Un klausiitaajiem, labi atpuusties! Domaas buushu kopaa ar jums, patieshaam, neticat?
Nofilmeejiet konci! Sariikosim varbuut noskatiishanaas vakaru dzimtajos muuros? M?
Ar cienju,
Vinja
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 11 Okt 2002 12:57
Atbildēt
VINJA
Pacentīsimies...
|
elle
|
# Nosūtīts: 13 Okt 2002 16:56
Atbildēt
Tommy
Biju, biju, biju. Cerams, ka saņēmi no manis sveicienu.
Kā man patika?
Pirmkārt, jūsu grupā visi cilvēki uz skatuves izskatās ļoti atraktīvi (protams, vislabāk pamanāmi abu dziedoņi).
Otrkārt, skanēja patiešām labi.
Treškārt, prieks par to, ka varēja sastapt sen neredzētas sejas no Rēzeknes puses.
Ceturtkārt (lai nekļūtu ļoti iedomīgi), man mazliet kaut kā pietrūka. Nu, vismaz kādas papildus pusstundas dziedāšanas. Iespējams, ka tam ir kādi objektīvi apstākļi, kurus es, stāvot skatuves viņā pusē, nezinu. BET, nu, man šķita - ja publika sauc "atkārtot", tad jānāk un jānospēlē vēl pāris gabali (un sauciens "atkārtot" ne vienmēr jāuztver burtiski - drīkst spēlēt arī kaut ko citu).
Piektkārt, labi, ka bija arī pāris populāri citu grupu gabali, kas mazliet atdzīvināja arī "nerēzekniešus".
UN REZUMĒJOT - PATIEŠĀM PACENTĀTIES.
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 09:02
Atbildēt
elle
Labrīt!
Jā, mūsu neilgajai spēlēšanai "Kabatā" pamatā nav mūsu nostāja, bet gan šī kluba vadības lūgums nespēlēt ilgāk par 40 min. Mēs nospēlējām 50. Mums arī negribas atkārtot "Smooth criminals", laikam to arī vairs nedarīsim...Daudzi labi gabali palika aiz strīpas, jo esam raduši spēlēt konceru 2-3 stundu garumā. Tas tā īsumā par kritiskiem momentiem, bet liels paldies par uzslavām, jo, ja kaut ko dari, tas kādam ir vajadzīgs...
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 09:03
Atbildēt
Redzēju daudzus paziņas, ja nav slinkums pakomentējiet arī...
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 10:32
Atbildēt
Negribetos daudz raxtit, bet man istenibaa nekas NEPATIKA. Pirmo reizi atrodos "Kabataa", shausmiga vieta, vairs tur manas kajas nebus ;) Skanja bija baigi sudigaa, visi instrumenti un vokals samaisiti chupaa, neka nevareja sadzirdet (protams, iedzerushai publikai, ka es sapratu, jebkura skanja rastos pievilciga, jo kadi 70% cilveku tochno jau "doshli do kondicii"). Dazhos momentos grupas spele it kaa bija neorganizeta, bundzinieks netika ritmaa un it kaa ritmu parsvaraa iedeva bas-gitarists (man ta radijaas, vismaz). Kopejais iespaids no pashas speleshanas - kaut kas lidzigs repeticijai, nevis koncertam.
Protams, pozitivs moments ir tas, ka publika bija pozitivi noskanota, kaa tas stulbi neskanetu, bet jums stingri vajadzetu padomat, kapec taa tas bija.
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 10:53
Atbildēt
WebAdmin
Paldies par komentāru...
Par budzinieku runājot, tā bija, tam pamatā bija tehniskas problēmas par kuru novēršanu jau domāju...
Kāpēc publika bija pozitīvi noskaņota meklē atbildi filmā "Crossroads"...A kādas vietas Rīgā Tu personīgi apmeklē?
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 11:32
Atbildēt
Tommy
A kādas vietas Rīgā Tu personīgi apmeklē?
Muzikalaa nozimee, man liekas, nav tadas vietas, kas apmierinatu manu gaumi ;) Tapec es reti kaut ko vispar apmekleju. Bet tas ir domajot no logiska zinashanas un vecuma viedoklja. Dazhaas vietaas es tiri labi varu iedzert un sarunaties, un klausities radio "Skonto", bet dazhaas vietaas man no pasha sakuma skaidrs, ka te ir slikta aura, slikta atmosfera, es to jutu ar visu kermeni - un "Kabata" ir tieshi tada vieta.
|
VINJA
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 12:56
Atbildēt
WebAdmin
Nu Tu i nobēri akmenjus! ...
Varbūt biji sasapnjojies par augstaako profesionaalo liimeni? Tu tachu zini, ka puishu darbdiena nesastaav no vieniigas muziceeshanas un meegjiem, un vienalga vinji speelee labaak par videejo! Jo ir talantiigi un speelee ar sirdi, nevis kvakst kaa mehaaniskas vardes. Nu ja, konkreeto koncertu nedzirdeju, bet neticu, neticu un viss, ka vinji vareeja nospeeleet slikti, tik slikti, ka vajag dubljos iemiit. Kaapeec nepateici neko labu?
Tev bija/ir nepaarejoshs slikts garastaavoklis?
Cienjaa,
Vinja
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 13:12
Atbildēt
VINJA
Tas noteikti nebija labākais koncerts, kaut vai pagājušais bija labāks...bet Webadminam vienmēr bija kritiska attieksme pret mums, piekam viņš visu pamatoja. Tā ir viņa privātā lieta, kā par mums domāt, es to respektēju, kaut arī pieturos pie viedokļa, ka dzīvot vajag vienkāršāk.
Skaņu vecis patiešām šoreiz mūs pievīla, bet ko lai dara. protams, arī man vajadzēja kaut kā izgrozīties...šoreiz nesanāca.
|
lawless
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 13:41
Atbildēt
Sveiki!
Vechi, velns vinju zin', kas te notiek un veel jo vairaak miglaa ir tiita taa lieta, kas notika Riigaa Kabataa. Koncis bija, PL speeleeja, jaa...
WebAdmin
Forshi. Pateici, ok.
Tommy
Lai WebAdmin pieraada, ka vinsh ir skanjas kvalitaates noteiceejs- eksperts shajaa jomaa. Lai pieraada, ka ir apskanjojis vismaz kaadu koncertu, pat pashu "pamoinaako". Vot kad to izdariiss, tad arii VAREESI TAISNOTIES par to kas pieviilis un kaa pieviilis. Man gan liekas, ka peec CD atskanjotaaja standartiem (protams arii rokmonstru koncertiem uz VHS un DVD) vinsh veertee arii live uzstaashanaas. Kaapeec ir WebAdmin, nevis SoundAdmin??? Ha???
|
WebAdmin
Administrators
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 14:21
Atbildēt
lawless
Protams, neesmu nekads mega-eksperts skanjas jomaa, bet sorre, ari kurls es neesmu, sudigo skanju no labas varu atshkirt. Manuprat, skanja bija slikta tikai tapec, ka ta bija ljoti SKALJA. Tur nav tada telpa, lai mochitu tadu skanju. Varbut ka ja butu klusak - butu ok. Vot pirms tam fonogrammas speleja normalaa limenii, nez kapec "dzivo" uzstashanos izkroploja pavisam.
Un btw, pats esmu "apskan'ojis" paris pasaukumus, ta ka nevaru pateikt, ka shajaa jomaa pavisam esmu lama.
VINJA
Varbūt biji sasapnjojies par augstaako profesionaalo liimeni? Tu tachu zini, ka puishu darbdiena nesastaav no vieniigas muziceeshanas un meegjiem, un vienalga vinji speelee labaak par videejo! Jo ir talantiigi un speelee ar sirdi, nevis kvakst kaa mehaaniskas vardes.
Droshi vien, mes te nerunajam par komandu ka taadu, man nekaa preti grupai nav - taas ir vinju intereses, vinju dzive. Protams, tadu muziku es pats neatbalstu, bet ir cilveki, kas atbalsta - so, what is the problem? Man liekas, problemas te nekadas nav.
Es izteicu savu viedokli par koncertu. Man tas nepatika - tiri tehniskajaa zinjaa. Ja runajam par iepriekshejam uzstashanam - tad tajaa krogaa, kur filmeja LTV (sorr, neatceros nosaukumu) - bija daudz labak, pat ljoti labi, salidzinot ar shito.
Nu ja, konkreeto koncertu nedzirdeju, bet neticu, neticu un viss, ka vinji vareeja nospeeleet slikti, tik slikti, ka vajag dubljos iemiit.
Vot kam "dzīvot vajag vienkāršāk" - tas jums ;) Es nevienu dubljos neiemitu. Un necenshos. Vispar, es neesmu cilveks, kursh varetu iemit dublos PL, jo esmu kekss, ka man pasham liekas, vispar no citas "tusovkas". Tas ir vienkarshi skats no malas.
Kaapeec nepateici neko labu?
Tev bija/ir nepaarejoshs slikts garastaavoklis?
Ar garastavokli man viss ir/bija OK, - bet te nav ar to nekada sakara. Labu es ari pateicu - publika krossroudeta, un nemanija trukumus - tas ari ir labi. Centies uztvert lietas, neizejot no konteksta.
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 14:23
Atbildēt
lawless
Tev taisnība, viņa kritēriji ir ļoti, ļoti augsti...un nenolaižas nepakam. Bet brīžiem ir interesanti paklausīties arī šadu viedokli...
|
elle
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 14:27
Atbildēt
Es arī piekrītu, ka skaņa bija mazliet pa skaļu.
Un vispār jau klubs man arī ne īpaši patika. Tāpēc tūlīt pēc PL uzstāšanās devos projām...
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 14 Okt 2002 16:50
Atbildēt
elle
Pat nestādoties priekšā pašiem PL...Žēl, jo gribas jau tikties vaigu vaigā ar tiem, kas raxta komentārus...bet nekas, citureiz! Paldies, ka atnāci!
|
Inix
|
# Nosūtīts: 15 Okt 2002 09:53
Atbildēt
Sveikiņi ! Nu gan esiet daudz sarunājuši par un ap sestdienas pasākumu !
Es arī biju , redzēju , dzirdēju ! Ar to skaņu gan nebija kaut kas riktīgi - bija pārāk skaļi , vai es atrados pārāk tuvu tumbām , bet vēl svētdien ausis bija aizkritušas . Neņemos spriest par uzstāšanās profesionālo pusi , bet man kā parastam , mirstīgam klausītājam patika ! Patika , tas ka Jūs izskatījāties pārliecināti , tajā pašā laikā nesamāksloti un dabiski . Un klausītājiem tas patīk ! Jūs tau to sajutāt , vai ne ? :) Vienīgais - tiešām biju gatavojusies uz ilgāku klausīšanos , bet ceru , ka drīzumā uzrīkosiet konci arī mājās -Rēzeknē !:))))
|
Tommy
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 15 Okt 2002 10:54
Atbildēt
Inix
Paldies Tev par komentāru. Jā, mēs sajutām, ka klausītājiem gāja pie sirds, tas ko mēs darām...Samākslotiem negribas būt, pārliecinātība nāk no pieredzes, jo vairāk koncertu, jo drošāk un saliedētāk jūtas komanda. Par koncertiem Rēzeknē mēs jau kaut kā spriedelējām, bet pagaidām nav piedāvājumu, saprotams, ka mūsu vēlme ir sniegt faniem labāko skanējumu, izpildījumu u.t.t.Tas prasa varbūt nelielus, bet ieguldījumus no organizatoru puses, uz ko tie bieži vien nav gatavi. Viņi dzīvo ar domu-ja reiz grupa ir vietējā, tad kāpēc saspringt un ņemt papildus aparatūru u.t.t Mums tas nav pieņemami, tāpēc mājās sanāk tā paretāk spēlēt. Rīgā tās ir pašsaprotamas lietas un neviens neķīvējas, šeit līdz tam vēl jānobriest...Bet mēs ļoti gribētu nospēlēt mājās! Tagad gan vairāk koncentrēsimies uz studijas darbu, jo drīz PRĀTA VĒTRA atbrīvos Ginta Solas studiju, kurā novembra vidū ierakstīsim vēl 2 skaņdarbus. Tas par grupas tuvākajiem plāniem, bet kaut kad novembrī atkal tiksimies "Kabatā".
|
VINJA
Lietotājs
|
# Nosūtīts: 15 Okt 2002 12:05
Atbildēt
Dzirdeeju ka Skorpioni Rīgā speeleeshot akustiskajaa variantaa. Vai man luudzu kaads zinaataajs nevaretu izskaidrot - kaa tas ir - akustiski - vai tieshaam pat bez el. gitaaraam, bez mikrofoniem ect., nu taa kaa operaa??
Ar cienju,
Vinja
|
elle
|
# Nosūtīts: 15 Okt 2002 13:20
Atbildēt
Tommy
Piedod, ka nepaliku. Bet es līdzi biju paņēmusi arī pāris draudzenes, kurām nāca miedziņš un klubs ne īpaši patika.
Bet cerams, ka saņēmi manu sveicienu!
|